2.5 AAT auksts nelec

Cīnos tagad ar vienu C4 AAT, kas švaki no rītiem lec. Visi mērījumi vadības blokā ir labi, aizdedze noregulēta labi, bet pirmais starts ir laiciņu jāpagriež. Gaisa degvielā nav, viss jau teju pārbaudīts. Vienīgi ir kaut kāds čips, kas ir nezināmas izcelsmes.

Pēc tā pirmā starta jau viss turpmāk lec normāli. Iet arī dzinējs normāli.

Tagad nesaprotu, baigi sadilis dzinējs vai sķībs čips. :old_lol:

Tiem 2.5 btw nebija agrāk kaut kāds prikols ar agrākas aizdedzes likšanu jau standartā padilušam dzinējam?

Visādi var būt, bet šādā āra temperatūrā šaubos, ka problēma varētu būt iesmidzināšanas momentā. :old_crazyteeth:
Kamēr griež pa tukšo, vispār kaut kādu dūmu sit?

Baltu sit kamēr nelec, bet vai smird pēc degvielas līdz galam nesapratu. Rīt no rīta mēģināšu saprast :old_crazy_2:

Ja nemaldos, tad bija stipri par agru uzlikta aizdedze un tad auksts leca labāk, bet tagad kad uzlikām tā kā jābūt pēc VCDS, palika sūdīgāks tas aukstais starts.

Kopumā aizdedze tika uzlikta pēc VCDS 4.grupas 3. loga, tā lai ir ap 4-5 grādi BTDC. Uzliekot pēc TDI-graph grafika uz AAT 1000rpm settinga, tad sanāk ap 1 grādu. Duty cycle aizdedzes daļai tad nostājās no aptuveni 75% uz 5-6%. Pilnīgi auksto startu vēl nemēģināju, bet izskatās jau labāk un mašīna iet un nedūmo.

Papildus tika pielikta klāt degviela aukstajam startam diezgan ievērojami…

…un kvēlsveču darbības laiks pagarināts caurmērā par ~5-8s.

Šāds te ECU 4A0907401E, kam oriģinālos 27C512 aizvietoju ar W27C512 vairākreiz programmējamajiem čipiem, lai nebūtu jāčakarējas un ar UV gaismu jādzēš oriģinālie. Principā šis AAT ECU ir identisks AEL’a ECU, 4A0907401P.

Principā pasākums labs pabrauktam dzinējam, kam šajā gadījumā ir kā minimums 600-700k km.

P.S. - kā izrādījās vadības bloks nebija čipots un stāvēja vēl viss oriģināls

1 Like

Pie reizes pagrozīju kartes un izdevās panākt diezgan labu efektu. Ar visu noskrējienu iet kā maza raķete. :old_crazy_2:

Tagad šādi lec

1 Like

4-5 izklausās labi, bet 2025tajā gadā laikam 5 būtu tuvāk patiesībai :slight_smile: Es nemāku šo izskaidrot, bet TDI graphu R5 nedrīkst lietot :face_with_medical_mask:. Tas vienkārši nestrādā dabā.

A6 kompjiem starta dozu var arī caur VCDSa adaptācijām sakruķīt. Ne vienmēr, bet bieži. ĻOTI lielu nozīmi iekš R5 šķīliena ieņem starteris… pat ja viņš izklausās labi, ļoti iespējams viņam pāris abaroti pietrūkst.

Cik šim bija degvielas doza tukšgaitā siltam, bez patērētājiem?

2 Likes

3.5 tika uzlikts. Standartā laikam, redzēts, ka pārsvarā ir ap 5.

Vot šitās nianses, cik jāliek un ka jāliek ne caur TDI graphu, nevarēju atcerēties :old_lol3:

Kaut kad liku vienam AELam un tur sagāja arī caur TDI graphu, leca gan silts, gan auksts, arī gāja. Bet nu patiesībā labāk jāliek būtu bijis pēc 4. grupas un agrāka.

1 Like

Es ceru ka tu jaudu necēli - ja vien tur kāds jau nav vienmasnieku ielicis… :old_crazy_2:

A kāpēc ne? Ja līdz kādiem 2700rpm baigi neaiztiek, tad viss tur ir kārtībā. Ar vienmasnieku, protams, tur var sagriezt nejēgā.

Neko nezinu par apgriezieniem – pazīstams čalis ceškai ielika čipsotu bloku tīri dēļ startēšanas trekninājuma, uzreiz sāka grabēt spararats, attiecīgi šis atsprauda nost N75…

Nu tad tur vajag pareizi visu saregulēt priekš divmasnieka un būs OK. Noteikti, ka bija par daudz sagriezts. 2700rpm tā plus mīnus nosacīti, līdz tam nevajag neko aiztikt. Pēc tam divmasniekam var dot virsū visu degvielu un vibrēt nevajadzētu.