Sveiki visiem! Ir problēma. Pirms aptuveni gada iegādājos 80 b4 2.0 66kw abt 8c2.
Pēc nobrauktas apmēram nedēļas konstatēju,ka panelī darba temperatūra uzkāpj virs 90 grādiem un apstājas pie 100,bet tālāk nekāpa. Pieslēdzot pie “kompja” rādija precīzi 103. Ventilātors ieslēdzas/izslēdzas savās darbības normās. Spiediens trubās normāls. Pirmo ko samainiju:termostatu, nelīdzēja. Domāju ka problēma panelī, panelis strādā kā vajag.Tālak nomainīju abus (zilo/pelēko) dačikus- neko nelīdzēja. Pie uzkarsuša motora mierīgi var atskrūvēt tosola vāciņu.mērot ar bezkontakta termometru temperatūra aptuveni 80grādu robežās. Mēgināju atgaisot sistēmu,rezultāts nemainīgs.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu, kā risināt. Kur meklēt cēloni.
Iepriekš paldies!
Ar bezkontakta termometru nomērīt šķidruma temperatūru ir grūti. Jāmēra uz bloka, vietās, kur nav atstarojošu virsmu. Ja tāda temperatūra ir stāvot uz vietas, tad tas ir pilnīgi normāli, dzesēšanas ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie ~95c, otrais pie ~102c.
Jāsāk uztraukties, ja šāda temperatūras ir braucot pa šoseju. Ja aizaudzis dzesēšanas radiators, tad ejot pāri 90c, pamazām salonā sāk pūst remdenu gaisu.
Pa šoseju braucot temr ir ap 98,radiātoru mainījis iepriekšējais saimnieks,salīdzinoši jauns,arī vizuāli, bet kas iekšā daras nav ne jausmas…
Grūti pateikt. Ja dzesēšanas ventilators savu ciklu nostrādā, izslēdzas. Sistēmā spiediens neveidojas, apsildes radiators salonā turpina sildīt, tad, manuprāt, problēmas nav.
Par sensoriem gan ieteiktu, ja vecie bija oriģinālie, bet jaunie ne, tad atlikt vietā.
Štekerī ir 3"mammas" no kurām vadi pienāk tikai pie abiem malējiem,vidus ir tukš.
Termosledzis stav ar 2iem “papiem”.
Ar diviem kontaktiem ir viena ātruma slēdzis, laikam jau pie tiem pašiem 95c slēdzās, atkarībā no ražotāja precizitātes. Pēc personīgās pieredzes - neoriģinālie ļoti ātri izbeidzās (neieslēdz ventilatoru vispār), kamēr neuzliku lietotu, oriģinālo.