AIRBAG problēmas

airbaglamp

Deg AIRBAG lampiņa?

Jāsāk ar Airbag bloka diagnostiku ar VCDS, bet der arī citi OBD skeneri, kas spēj lasīt bloka kļūdas (DTC). Diagnostika atsevišķās grupās parasti nav vajadzīga.

Ja parādās šāda, vai līdzīga kļūda, tad Airbag bloks ir bojāts un tas būtu jāmaina. Tad nekāds ātrais risinājums nebūs. :man_shrugging:
interror

Taču lielākoties problēmas ir ar pašiem gaisa spilveniem, un vēl jo biežāk - spilvenu konektoros. Tā kā var paveikties un izdoties salabot to sen degošo AIRBAG lampiņu uz visiem laikiem!

B5 , C5 standart-problēma - slikts kontakts zem sēdekļiem

Šiem Audi, un noteikti ne tikai šiem, bieži vien vainīgi ir šofera sēdekļa vai pasažiera sēdekļa (kuriem gaisa spilvens nāk sēdekļa sānos). Bieži bīdot sēdekļus paši konektori kļūst vāji un tur īsti neko nevar darīt, kā tos samainīt pret jauniem.

Par to liecina kļūdas:

  • Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199) - Resistance too High/Low
  • Side Airbag Igniter; Front Passenger Side (N199) - Resistance too High/Low

:information_source: Dzeltenais konektors ar diviem vadiem arī ir galvenais gaisa spilvena konektors.

:information_source: Triks - dažreiz pietiek saspiest konektoru ar vienu savilcēju. Vienkārši savilkt kopā tā, lai tas nevar brīvi atbrīvoties, atspiesties.

Taču, ja tas nepalīdz, tad konektors jānomaina pret kādu citu. :man_shrugging:
Vēl ir risinājums iestarpināt rezistoru starp abiem vadiem, taču tas nav ieteicams ikdienas auto.

Par citām ar šo tēmu saistītām problēmām, raksti šajā tēmā!

Par otro punktu - standarts ne tikai b5/c5, bet visai vag grupai ~1994-2008 mizām. Risinās elemetāri izjaucot štekera ligzdas pusi un pielokot atpakaļ kopā pina kontaktvirsmas.

1 Like