Šoreiz uzrakstīšu par vdo rādītāju uzstādīšanai nepieciešajām detaļām + plus savienošana.
Tātad galvenokārt nepieciešami būs paši rādītāji ar konsoli
Šīs nepieciešams lai pārvietotu piepīpētāju,var izmantot arī esošo detaļu un urbt caurumu piepīpētajam
Šāds eļļas spiediena sensors
Jāskrūvē eļļas filtra flancī
G-vdo rādītāji
WK-spidometram
Šāds tempertūras sensors eļļai
Ieskrūvējas galvai galā,seškantes vietā.
Protams vdo rādītājiem štekeris ar dažiem cm vadiem lai var pievienoties un vadus ko pievienot.
Savienošanas paraugs
- +12V instrumentu apgaismojumam
- uz eļļas spiediena sensoru (termināls G)
- zemējums
- +12V. Var paņemt jebkur, kur, ieslēdzot aizdedzi, parādās 12V
- eļļas temperatūras sensoram
- +12V sprieguma indikatoram
Ja tev nav motoram šāda veida flancis,būs šāds jāmeklē lai varētu ielikt lielo spiediena sensoru vai arī būs jādomā cits risinājums.
Parasti nāk tāds flancis kuram viens spiediena sensors augšā un viens apakšā un viņam nekur nevar ieskrūvēt to lielu sensoru jo nepietiek vietas

Perfekti ja ir iespēja nolasīt visu no vienas automašīnas,pēc šajām bildēm zināsi kas jāpaņem
Protams arī pamatošu kāpēc labāk ielikt šādu lietu savā tdi, pirmkārt tdi šada lieta komplektācija nenāca!
Un tad jau protams plusi vdo rādītājiem, redzi eļļas spiedienu, kā jau zināms tdi mērcējās eļļā utt un vēl joprojām, mēdz spiediena sensoram noplīst vads vai sabojāties spiediena devējs, bet redzot eļļas spiedienu zināsi ka vaina nav eļļas sūknī/sūkņa piedziņā.
Redzēsi arī voltāžu darbināšanas brīdī,cik lādē ģenerātors un pie ieslegtas aizdedzes arī akulumatora voltāžu.
Protams arī eļļas tempertūru
Mīnusus šiem rādītājiem neredzu
Lūgums palabot manu sacīto, drošvien arī pats vēlāk palabošu,jo rakstīju šo no galvas