B4 spārni, kā atšķirt ķīnieti un orģinālu?

Padalīšos ar mazu knifiņu, kā atšķirt b4 orģinālos spārnus no ķīnieša

Oriģinālam spārnam augša iet virs durvīm, redzams attēlā:

Savukārt ķīnietis ir līdz ar durvīm,redzams attēlā:

Protams gribētos domāt ka ķīnietis ir oriģināls, jo sader ar durvju augšu, kas būtu loģiski, bet nē, Audi paredzējis savādāk😄

Padalies ja ir zināmi vēl kādi knifiņi :slightly_smiling_face:
Iekomentē, ja uzskati šo kā noderīgu informāciju :upside_down_face::pray:

1 Like

Šis nav rādītītjs. Ir aftermarketa/ķīnas spārni, kam mala ir tāda pati kā oriģinālam. Galvenā atšķirība ir materiāla biezums un atstarpju precizitāte starp spārnu un durvīm.

3 Likes

Dažreiz cešku ķīnas spārniem kantes augšā, kur skrūvju rinda (motortelpā) kauč kur pa vidam bija iespiests ražojuma numurs/ražotājs vai kaut kas tamlīdzīgs. Jau vairs neatceros. Beškām nav nekas tāds manīts?

A tas kā kuram ražotājam, kam ir, kam nekā nav. Tāpat arī oriģināliem, kaut kādiem modeļiem ir iesists audi logo, kaut kam nav. Bet dienas beigās +/- normāls pēc formas ķīnas spārns pareizi apstrādāts un nokrāsots nebūs ne ar ko sliktāks, kā sapuvis lāpīts oriģināls. Tie laiki, kad šiem auto spārnus pēc krāsas varēja brīvi dabūt, sen jau ir beigušies.

Tas protams. Lai nu kas, china spārni no price/performance viedokļa - nekāda vaina. Protams, ievērojot apstrādi kā teici. Un es nevienu reizi neesmu redzējis kaut ko šausmīgi neprecīzu, nesaregulējamu un neuzliekamu.

Man uz b4 stāv ķīnas spārni. Pa lielam ir ok, atstarpes starp spārnu un motora pārsegu, ja nav dumjš, saregulēt var, ap lukturiem viss ir labi, starp spārnu un durvi ir sūdīgāk, tur neko neizdarīt. Bet nu atkarīgs arī no mērķa, vidusmēra beškai būs labi, all in projektiem traditionā vel nesen pa ceļamu summu bija jauni, tikai hz kā tur ar kvalitāti.

Šīs ir ļoti labs rādītājs ja šādi ir. Protams jā,ražotāji vairāki, biezumu ar knipi😄

Kaut kur itkā ir jābūt,pats redzējis neesmu.