B4 VDO pini - kā pievienot
- +12V instrumentu apgaismojumam
- uz eļļas spiediena sensoru (termināls G)
- zemējums
- +12V. Var paņemt jebkur, kur, ieslēdzot aizdedzi, parādās 12V
- eļļas temperatūras sensoram
- +12V sprieguma indikatoram
B4 VDO pini - kā pievienot
Bija, un jā,laikam tāpat pieslēdzas, protams b3 tur vēl lieka vadu bunte klāt un b4 glītāki tie rādītāji.
Protams ka slēgums nav tāds pats. Šitie te B4 kombinētie pulksteņi [pirmajiem gadiem laikam izmantoja B3 pulksteņus] ir vienkārši veids kā ražotājs ieseksoja kapeiku, atsevišķu pulksteņu vietā izmantojot miniatūru spidometru, kaut ko līdzīgi C3/C4 pilnā spidometra labajai pusei - un šī iemesla dēļ štekera vadu izkārtojums ir pavisam savādāks. B3 vadu buntā ir balts štekeris, kurš var tikt izmantots ne tikai papildpulksteņiem, bet arī aizmugures piepīpētājam. Attiecīgi tas nesatur eļļas spiediena/temperatūras devēju vadus - tiem ir atsevišķs divu kontaktu štekerītis. Un jā, tur ir buntiņš - gan tāpēc ka pulksteņi ir atsevišķi, gan tāpēc ka tiem ir atsevišķs apgaismojuma pastiprinātājs, gan tāpēc ka tā kā papildpulksteņu viduskonsole aizvieto izvelkamo pelnutrauku ar piepīpētāju, tad tas vadu buntiņš satur arī pelnutrauka un piepīpētāja apgaismojumu un piepīpētāja barošanu.