Tā, pārcelšu no spama šo tēmu uz šejieni, jo nekas vēl nav atrisinājies. Sprauslas tika atrastas lietotas, nemīzošas 059130201F, jo jauni smidzinātāji šīm sprauslām īslaicīgi nav pieejami. Pie reizes arī jauni hidrokompensatori un rokeri.
Video redzams tarkšķis/detonācija, radot nelielu slodzi ar nospiestām bremzēm un nedaudz slidinot sajūgu.
Līdz ~60c temperatūrai šāda tarkšķa nav, sakarību novēroju tikai tādu, ka tajā brīdī tukšgaitas doza vēl ir 4+mg/str.
Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
3.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
25.8°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
90.2°C Coolant temp 85-105*C
Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
2.0 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve
Group 007: Temperatures
30.6°C Fuel Temperature (G81)
91.3°C Oil Temperatur (G8)
7.7°C Intake Air Temperature (G72)
90.2°C Coolant Temperature (G62)
Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation I)
-0.08 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.08 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
Group 014: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation II)
-0.55 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 6
-0.63 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 5
Ko vēl skatīties?