B6 2.5tdi BAU tarkšķ tukšgaitā

Tā, pārcelšu no spama šo tēmu uz šejieni, jo nekas vēl nav atrisinājies. Sprauslas tika atrastas lietotas, nemīzošas 059130201F, jo jauni smidzinātāji šīm sprauslām īslaicīgi nav pieejami. Pie reizes arī jauni hidrokompensatori un rokeri.

Video redzams tarkšķis/detonācija, radot nelielu slodzi ar nospiestām bremzēm un nedaudz slidinot sajūgu.

Līdz ~60c temperatūrai šāda tarkšķa nav, sakarību novēroju tikai tādu, ka tajā brīdī tukšgaitas doza vēl ir 4+mg/str.

Group 001: Injected quantity
  742 /min  Engine speed 740-840 rpm
  3.5 mg/str  Injected quantity 3.0-8.0
  25.8°KW  Qty adj valve act. time 15-25*Ck
  90.2°C  Coolant temp 85-105*C

Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
  742 /min  Engine speed 3800-4200 rpm
  2.4 °ATDC  Spec. start 10-14 *BTDC
  2.0 °ATDC  Actual start 8-16 *BTDC
  100.2 %  Cold start valve 

Group 007: Temperatures
  30.6°C  Fuel Temperature (G81)
  91.3°C  Oil Temperatur (G8)
  7.7°C  Intake Air Temperature (G72)
  90.2°C  Coolant Temperature (G62)

Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation I)
  -0.08 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.08 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
           
Group 014: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation II)
        
  -0.55 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 6
  -0.63 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  -0.47 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 5

Ko vēl skatīties?