Ivara ikdienas B5 quattro 1.9TDI

No rūpnīcas nācis 2.5 V6 TDI. A4 B5 quattro facelift. Gribējās quattro ikdienai un tikai paņemts šāds ar domu pārlikt uz AFN.

Pirkšanas brīdī.

Jau piereģistrēts. Jānomazgā.

Vēl pāris foto.

Pečkas radiators jāmaina :man_shrugging:

Dubļainais laiks arī tika piedzīvots :smiley:

Protams, sekoja maiņa no 2.5 uz 1.9

Stipri vēlu naktī jau motors vietā :smiley:

Uzlikti R19

Smukumbildes

Kaut kas no salona

Jāieliek kāds radio

Uztapa šāds spido

2 Likes

19 collu diski un motora maiņa no 2.5 uz 1.9 kaut kā īsti neiet kopā - ja var atļauties braukt ar tiem zirga ratu ripuļiem, tad jāvar arī braukt ar 2.5 :old_crazy_2:

B5 panelis nāk laukā kopā ar stūres kolonnu, vai tas ir kaut kāds jocīgais veids kā izvairīties no dažu skrūvju atskrūvēšanas?

Paneli var noņemt šādi vai arī visu jaucot pa gabaliem. Šādi ir mazāk skrūvēšanas.

1.9tdi ar 234zs ar neiet slikti! Un ir labāks par 2.5tdi

Nomērīts pie Modrixa, kaut kad pirms pagājušās ziemas :old_crazyteeth: 234HP/485NM

Tā kā @Ivars_P nav liels forumos rakstītājs, tad uzrakstīšu ± ko atceros.

Kaut kāds tāds rezultāts bija šim, auto. Cik atminos, tad:

  • AFN motors ar pilnīgi standarta AFN bloku
  • 0.300 smidzinātāji
  • Sūknis ar 11mm plundžeri un kaut kādu mazliet agresīvāku izciļņplati (vairs neatceros tos ciparus, bet nebija DE134, kaut kas mazliet mazāks)
  • FMIC
  • 4bar MAPs
  • BV43 turbo uz 1.9bar, uz galējās robežas vai jau mazliet pāri
  • @MXR sajūga kits
  • 012 ECU, dažādi software-modi un ļoti daudz programmēšanas reizes
  • Multimaps ar 3 režīmiem (ar launch kontroli, bez un mierīgais - apskatei)

Tas pa lielam laikam viss. IC trubas arī bija salasītas tāpat no dažādiem gabaliem (tāpat kā man :old_crazy_2: )

Ja neņem vērā to palielo spiedienu priekš mazās turbo, tad ļoooti labs un dinamisks variants ikdienai. Ir gan jauda atvelkot, gan braucot pa pilsētu sapūš ļoti ātri, kā jau visas mazās turbīnas.

Vienu momentu bijām uzlikuši GT2056V no BMW 3.0d. Jā - ar visu elektrisko aktuatoru un bez nekādas liekas pārtaisīšanas uz vakuumu. Tikai pāris software modi un pieregulēta N75 karte un aiziet.

Ja ar BV43 bija jūtams jaudas kritums no 4000-5000rpm, tad ar BMW turbo tur tās jaudas bija jūtami vairāk nekā tie 234HP :old_crazy_2: . Ar GT2056V pūtām iekšā kādus 2.2-2.3bar. Bet kaut kāds iepūtiens sākās tikai no ±2200rpm. Tā kā pilsētai variants, manā skatījumā - nu neder. Lielai jaudai lielākos apgriezienos - jā.

Īsumā mans secinājums, jo lielāka turbīna, jo mazāk tā ir derīga pilsētas braukšanai. Un standarta AFN bloki tomēr ir diezgan izturīgi un iet ilgi arī ar lielu jaudu, ja visu labi trāpa saregulēt.

Zem paneļa ir kaut kāda sija šķērsām ka stūres kolonna jāaiztiek?

Nav runa par iešanu, bet par iespaidu - es neiziešu detaļās, bet ja es redzētu no malas B5 ar zirga ratu riteņiem un ar 1.9 klak klak, es padomātu kaut ko diezgan nelabu :old_crazy_2: Bet par to “labāks” - jā, ekonomiskai dudināšanai standarta konfigurācijā tas ir labāks, par to šaubu nav - bet brīdī kad gribas bērt naudu uz dīzeļa lai celtu jaudu, labākums pazūd - paliek divi vārsti uz cilindru un 1.9 litru darba tilpums. Žēl ka V6, vienalga kurus, reti kāds vīlē, būtu interesanti salīdzināt elpošanas spējas - es zinu cik bēdīgi izskatās 10vt pret 20vt, viens elpo par otru kādu pusotru reizi labāk tikai tāpēc, ka četri vārsti uz cilindru - un vienam otram no VR6 čaļiem ir radies iespaids ka 12v motori tur labāk piespiedu pūti par 24v, jo šie nav aptvēruši ka 24v motoru cilindros pie tāda paša ieplūdes spiediena nonāk stipri vairāk gaisa… :smiley:

Vienkārši tā kolonna nāk ar visu paneli komplektā! Kā jau teicu var ņemt šādi vai arī dalīt visu pa gabaliem🤦‍♂️

Man tie +124zs izmaksāja 700€ pa ātro detaļas lasot. A 2.5 rokerus ar sadalenēm un kompensātoriem par to naudu tik nomainīsi🤷‍♂️

Kāpēc TU nepērc 2.5tdi v6 un necel tam jaudu?

No malas vienmēr visu var labāk redzēt…

Vīlē reti sūkņa īpatnību dēļ. Vienreiz kad runāju ar čomu, kas ar viņiem nodarbojas, tad viņs teica, ka vecos A sērijas V6 TDI ar veco 5-štekeru kompi vēl var, ir kaut kādi varianti.