19 collu diski un motora maiņa no 2.5 uz 1.9 kaut kā īsti neiet kopā - ja var atļauties braukt ar tiem zirga ratu ripuļiem, tad jāvar arī braukt ar 2.5
B5 panelis nāk laukā kopā ar stūres kolonnu, vai tas ir kaut kāds jocīgais veids kā izvairīties no dažu skrūvju atskrūvēšanas?
012 ECU, dažādi software-modi un ļoti daudz programmēšanas reizes
Multimaps ar 3 režīmiem (ar launch kontroli, bez un mierīgais - apskatei)
Tas pa lielam laikam viss. IC trubas arī bija salasītas tāpat no dažādiem gabaliem (tāpat kā man )
Ja neņem vērā to palielo spiedienu priekš mazās turbo, tad ļoooti labs un dinamisks variants ikdienai. Ir gan jauda atvelkot, gan braucot pa pilsētu sapūš ļoti ātri, kā jau visas mazās turbīnas.
Vienu momentu bijām uzlikuši GT2056V no BMW 3.0d. Jā - ar visu elektrisko aktuatoru un bez nekādas liekas pārtaisīšanas uz vakuumu. Tikai pāris software modi un pieregulēta N75 karte un aiziet.
Ja ar BV43 bija jūtams jaudas kritums no 4000-5000rpm, tad ar BMW turbo tur tās jaudas bija jūtami vairāk nekā tie 234HP . Ar GT2056V pūtām iekšā kādus 2.2-2.3bar. Bet kaut kāds iepūtiens sākās tikai no ±2200rpm. Tā kā pilsētai variants, manā skatījumā - nu neder. Lielai jaudai lielākos apgriezienos - jā.
Īsumā mans secinājums, jo lielāka turbīna, jo mazāk tā ir derīga pilsētas braukšanai. Un standarta AFN bloki tomēr ir diezgan izturīgi un iet ilgi arī ar lielu jaudu, ja visu labi trāpa saregulēt.
Zem paneļa ir kaut kāda sija šķērsām ka stūres kolonna jāaiztiek?
Nav runa par iešanu, bet par iespaidu - es neiziešu detaļās, bet ja es redzētu no malas B5 ar zirga ratu riteņiem un ar 1.9 klak klak, es padomātu kaut ko diezgan nelabu Bet par to “labāks” - jā, ekonomiskai dudināšanai standarta konfigurācijā tas ir labāks, par to šaubu nav - bet brīdī kad gribas bērt naudu uz dīzeļa lai celtu jaudu, labākums pazūd - paliek divi vārsti uz cilindru un 1.9 litru darba tilpums. Žēl ka V6, vienalga kurus, reti kāds vīlē, būtu interesanti salīdzināt elpošanas spējas - es zinu cik bēdīgi izskatās 10vt pret 20vt, viens elpo par otru kādu pusotru reizi labāk tikai tāpēc, ka četri vārsti uz cilindru - un vienam otram no VR6 čaļiem ir radies iespaids ka 12v motori tur labāk piespiedu pūti par 24v, jo šie nav aptvēruši ka 24v motoru cilindros pie tāda paša ieplūdes spiediena nonāk stipri vairāk gaisa…
Vīlē reti sūkņa īpatnību dēļ. Vienreiz kad runāju ar čomu, kas ar viņiem nodarbojas, tad viņs teica, ka vecos A sērijas V6 TDI ar veco 5-štekeru kompi vēl var, ir kaut kādi varianti.