Nomērīts pie Modrixa, kaut kad pirms pagājušās ziemas 234HP/485NM
Tā kā @Ivars_P nav liels forumos rakstītājs, tad uzrakstīšu ± ko atceros.
Kaut kāds tāds rezultāts bija šim, auto. Cik atminos, tad:
- AFN motors ar pilnīgi standarta AFN bloku
- 0.300 smidzinātāji
- Sūknis ar 11mm plundžeri un kaut kādu mazliet agresīvāku izciļņplati (vairs neatceros tos ciparus, bet nebija DE134, kaut kas mazliet mazāks)
- FMIC
- 4bar MAPs
- BV43 turbo uz 1.9bar, uz galējās robežas vai jau mazliet pāri
- @MXR sajūga kits
- 012 ECU, dažādi software-modi un ļoti daudz programmēšanas reizes
- Multimaps ar 3 režīmiem (ar launch kontroli, bez un mierīgais - apskatei)
Tas pa lielam laikam viss. IC trubas arī bija salasītas tāpat no dažādiem gabaliem (tāpat kā man )
Ja neņem vērā to palielo spiedienu priekš mazās turbo, tad ļoooti labs un dinamisks variants ikdienai. Ir gan jauda atvelkot, gan braucot pa pilsētu sapūš ļoti ātri, kā jau visas mazās turbīnas.
Vienu momentu bijām uzlikuši GT2056V no BMW 3.0d. Jā - ar visu elektrisko aktuatoru un bez nekādas liekas pārtaisīšanas uz vakuumu. Tikai pāris software modi un pieregulēta N75 karte un aiziet.
Ja ar BV43 bija jūtams jaudas kritums no 4000-5000rpm, tad ar BMW turbo tur tās jaudas bija jūtami vairāk nekā tie 234HP . Ar GT2056V pūtām iekšā kādus 2.2-2.3bar. Bet kaut kāds iepūtiens sākās tikai no ±2200rpm. Tā kā pilsētai variants, manā skatījumā - nu neder. Lielai jaudai lielākos apgriezienos - jā.
Īsumā mans secinājums, jo lielāka turbīna, jo mazāk tā ir derīga pilsētas braukšanai. Un standarta AFN bloki tomēr ir diezgan izturīgi un iet ilgi arī ar lielu jaudu, ja visu labi trāpa saregulēt.