Viss sākās 29. aprīļa naktī, kad manā redzeslokā iekrita SS.LV sludinājums par Audi A4 B6 1.9TDI quattro.
Nākamajā dienā es nekavējoties sazinājos ar pārdevēju, un jau tajā pašā dienā kopā ar brāli devāmies apskatīt šo auto. Es ņēmu līdzi brāli, jo viņam ir daudz lielāka pieredze ar mašīnām, nekā man, jo man ir tikai 20 gadi, un šis ir mans pirmais projekta auto. Mašīna mani uzreiz iepatikās, tā jau bija ar S4 elementiem, vienīgais kas trūkst ir spoguļi un aizmugurējais bamperis no S4, bet jau bija uzlikts bampers un ciras lietas no S4.
Izmetot loku pa Jelgavu mašina brauca tīri okey kā arīā ļoti laba komplektācija, ieskaitot elektro sēdekļus ar atmiņu, leduskapi bardočokā apsildāmie aizmugurējie krēsli un daudzas citas funkcijas. Iepriekšējais īpašnieks minēja, ka galvas blīve ir izpūsta, bet saka ka nav čipota.
Pēc dažām dienām bija lieliska iespēja nomērīt jaudu Audi Latvija Dyno Day pasākumā. Jauda bija 165 zirgspēku
kas bija vairāk par standarta, un mērot jaudu varēja just, ka mašīna smird pēc sajūga un izplūdes gāzes bija zilganīgas. Pieteicu remontu, lai izjauktu motoru un noskaidrotu tā stāvokli, jo es vēlos sasniegt 300 zirgspēku no šī 1.9TDI dzinēja. Izjaucot motoru, sapratām, ka galvas blīve patiesībā ir pilnīgi bojāta, un ir brīnums, ka nav ēdis tosolu .
Tomēr, tā kā dzinējs jau bija krietni nokalpojis, nolēmām, ka ir labāk neieguldīt tajā vairāk naudas. Tāpēc tagad plānoju turpināt braukt šo pašu motoru un iegādāties otru motoru uz kura būvēšu tos 300 zirgspēku un kad būs gatavs tad tik likšu iekšā. Kā arī protams pa perimetru ir rūsa, drīzumā vajadzētu nomainīt visas durvis un bagāžnieku. Es vēlos izteikt lielu pateicību savam brālim, kurš ir mani atbalstījis ar šo automobili līdz šim, un esmu pārliecināts, ka viņš turpinās mani atbalstīt. Viņam l pašam ir projekts ar 333 zirgspēkiem no 1.9TDI dzinēja, tāpēc es varēšu iegūt dažas detaļas par mazāku cenu, jo viņš grib vel lielāku jaudu un vajag labākas detaļas. Pagaidām vienkārši jāturpina braukt un jākrāj nauda.