Par Bose… Savulaik biju nopircis B5 Bose komplektu ar visām tumbām, visu maģi, subi, vadiem. Nevis C4, bet B5, bet nu tas ideju nemaina.
Visu to saliku. Kādu laiku jau skanēja labi, bet pēc pusgada viena tumba sāka jau pie lielāka skaļuma čarkstēt. Tad nākošā… skanēt jau skanēja, tikai nu… sūdīgi
Man pat ir apraksts saglabājies, kā to visu izdarīt, bet ņemoties ar tiem Boses 2Ohm skaļruņiem, kurus nekur nevar dabūt, secināju:
- pilnīgi nebija jēgas
- savilkta čupa lieku vadu, kuri pēc tam jāravē ārā
- tumbas nevar dabūt
- pērkot jācer, ka tās tumbas būs dzīvas
- lielākā ekstra no tā komplekta bija šie te BOSE bļembuki:

Kāpēc es to darīju? Šitik daudz vadus vajag, lai iefitotu oriģinālo BOSE sistēmu iekšā:
Maģus lielākajai daļai Audi var sakodēt divos veidos:
- BOSE, kas aktivizē visas 4 lineārās izejas
- Standarta, kas darbina priekšējās 2 aktīvās un aizmugurējās 2 pasīvās (vai arī visas 4, caur pastiprinātāju) izejas
Tajā BOSE režīmā iet visas 4 lineārās izejas un teorētiski varētu slēgt klāt ārējo pastiprinātāju, bet ekvalaizers ir drausmīgs un skaņa vienkārši briesmīga. Mēģināju gan ar Concert I maģi, gan ar RNS-E. Sapratu, ka vislabāk ir neslēgt to BOSE režīmu/kodējumu un atstāt tāpat. Tad pa līnijas izejām nāk ārā tīri laba skaņa. Un RNS-E viņas ir aktīvas visas 4 visu laiku, man šķiet ka Concert/Chorus sērijai arī bija tāpat.
Man ir pielikts bagāžniekā aftermārketa 4 kanālu pastirpinātājs un jaunas, normālas tumbas visās 4 durvīs (uz kurām aizvilkti vadi). Un šādi arī iesaku darīt. Kodējums maģiem (ne-bose) un aizvilku 2x RCA kabeļus no maģa uz pastiprinātāju.
RNS-E ir 4 ekvalaizera režīmi, kurus ar kodējumu var pārslēgt. Man šķiet, ka bija kaut kāds A4 Cabrio režīms, kurš skanēja vispatīkamāk.