Smuks ikdienas braucamais!
Būs jāparāda pārējie. Tie gan vairāk neikdienas😀
B390q 2.3. (izjaukts jau vairākus gadus un stāv uz atdzimšanu)
B290 2.0 5cyl (stāv stūrītī)
A4b5q 1.8t (sporta trenažieris) (būvēts tika 3 gadus un nekas nav beidzies (uztaisìšu kaut kad smalkāku aprakstu))
Laikam katram stūrītī stāv pāris gadus pamests projekts kuram lielākais šķērslis ir laika trūkums
B5tajam pamazām top me7.5 vadība (no vairākām vadu pīnēm paņemti vajadzīgie nesalūzušie vadi) priekš s3/tt ecu, (ideja uz AEB salikt BAM ecu, sprauslas, turbo, gmm)
Opā! No kādas vadības tu apgreidojies?
Tur jau vesels stāsts.
Pamatā ir vw passat b5 1.8t APU dzinēja vadi, liekais izmests (evap ventilācija, vecā tipa spoļu vadi utt) piešūti dzīvi spoļu vadi (no b6 2.0 ALT) un piešūtas vajadzìgās spoļu masas. Štekeri un gumijas jaunas. Vēl jāsavelk platjoslas zondei vadi un štekeris, gmm jāuzliek jauns spraudnis. Kā arī vēl jāpārliek štekeri uz apaļajiem lai var pieslēgt pie vecās paaudzes b5 salona vadiem.
Ecu s3/tt BAM 165kW
Sen nekas nav atrādīts no saviem darbiem.
Vadi sakartoti prriekš s3/TT ecu. Pielagoti APU no dzinēja. Savilkti jauni spoļu vadi, trūkstošie platjoslas zondei un izmests viss lielkais. Daudz jaunu konektoru un gumijas. Parlodēti štekeri no plakanajiem piniem uz apaļajiem lai pīni pieslēgtu b5 prefam.
Turbo ir K04-015xlb, sprauslas bosch 386cc, 80mm maf
Turbīnai špilkas domātas pabiezākam downpipe flancim, tādēļ nomainīju uz citām. Map sensoram uzbūvēta sava vieta. Gaisa caurule oem vairs tur neder, tiek būvēta no nulles.
Pats ecu tika iztīrīs no imo, egt, evap, un pārējā liekā. Auto dziesma pilnīgi savādāka kà ar veco vadību😀
Testiem daudz nebija laika, salikts viss, spiediens sākumā bija par lielu. Sēne tika nomainīta pret vecās k03 oem turbo sēnes ar mīkstāku atsperi.
Tad minirallijs Talsi. Pirmajā atrumposmā jau dzinējam temperatūra 115° ,saprotam ka dzesēšana netiek līdzi. Ar veco turbīnu nekarsa.
Pēcāk jau turbīnai wurth skrūves padevās un sāka skrūvēties vaļā, blīve izpūsta. Jauda krītas.
Par cik iepriekšējā posmā pazuda stūre pie paliela ātruma, tika pieņemts lēmums nečakareties un sūtīt visu jaunu, sūkni, reiku, trubas un bačoku.
Stūrei uzlikta arī dzesēšana, radiators no opel insignia