Manā rīcībā nesen nonācis 99. gada audi TT. Lai gan īsu laiku manā rīcībā, jau esmu nedaudz iepazinies ar to. Palielam standarta TT, bet iepriekšējais saimnieks ir uzlicis nedaudz lielāku turbīnu nekā standarta, rezultātā jauda varētu būt ap kādiem 200 zirgiem.
Mašīna nonāca man ģimenē ap 2017. gada beigām, tad man vel nebija tiesības un pilni 18 tāpēc mašīna loģiski nepiederēja man. Kamēr tā nebija manā rīcībā tā netika īpaši labi kopta, tikai tik daudz lai apmēram skati izietu. Nesen tā nonākusi manās rokās un man tuvākie plāni atjaunot to līdz tehniski labam stāvoklim, vismaz labākam kā tas ir tagad.
Sākotnēji kad tika iegādāts tad visas atsperes bija pazeminātās, rezultātā visa mašīna bija smuki pie zemes, bet ap kādu gadu atpakaļ vecāki, kuriem tuvu nepastāvoša interese mašīnās, nopirka vienas no lētākajām atsperes kuras varēja atrast, jo aizmugurējās nolēma ka ir izlietotas. Nedomāju to kā pārmetumu, vienkārši skaidrojums tam, kāpēc aizmugure mašīnai šķietami gaisā pacelta, jo tā ir.
Protams savam vecumam mašīna atbilstošā stāvoklī. Nesen turbīnas blīve pārplīsa kad aizbraucu panēsāties pa 333 trasi trackdayā, bet vismaz tas bija ļoti lēts remonts. Savukārt neteikšu ka vieglākais, vajadzēja rokas izmežģīt lai tiktu pie turbīnas. TT maza mašīna un rezultātā viss zem pārsega ir ārkārtīgi kompakti saspiests. Nedaudz skauž skatoties uz drauga mašīnu kuram zem pārsega tik daudz vietas, ka bezmaz vai varētu kā otru bagāžnieku izmantot haha. Drošvien kā pirmo auto citiem neieteiktu tieši šī iemesla pēc.
Lielākā kaite pagaidām ir tas ka motors raustās uzņemoties ātrumu. Nejau tādā ziņā ka fiziski raustās, tas izpaužas tā, kad spiežot gāzi grīdā viņš brīziem uz mirkli tā itkā atlaiž gāzi un momentā atkal gāzē, rezultātā tāda kā raustīšanās. Nemāku labāk paskaidrot, bet lasot internetā man aizdomas ka iespējams ar aizdedzes sistēmu problēmas, nezinu cik tas ir patiesi vai nē, bet plānoju skatīties ko varu izdarīt. Šī kaite jau pastāv kādu pusotru gadu ja ne veselus divus, tā kā ja kaut kas patiesi nopietns tur pie vainas tad visticamāk motoram ir cauri, bet ko nu vairs iesāks, kā ir tā ir.
Tuvākie plāni ir ieguldīt līdzekļus jaunās aizdedzes spoles, jo varbūt tas palīdzēs ar motora raustīšanos gāzējot, varbūt nepalīdzēs, bet nu vērts pamēģināt manuprāt. Pēctam doma ieguldīties jaunā atsperu komplektā lai atkal viss pie zemes kā pienāktos un pēctam sākt domāt par jaudas palielināšanu potenciālu.
Arī ja neuzskatu šo mašīnu par labu pirmo auto, es esmu pārlaimīgs ar viņu. Tā nav ideāla kā iepriekš minēju, bet tādēļ vēlos to savest kārtībā. Ja iepriekš regulāri brauc ar parastu mašīnu (kā es piemēram, kad mācijos tiesības nokārtot man vecāki deva braukt ar ford s-max) un pāriet uz TT, tad ir nedaudz jāpiešaujās ar to braukt jo aklās zonas ļoti neierastas, vismaz pēc manas pieredzes tas bija kaut kas ar ko bija sākumā jāpiešaujās.
Es, protams būtdams 19 gadīgs pārgalvīgs muļķis ar pirmo auto un tiesībām tikai pusgadu neesmu tas pieredzējušākais šajā joma, protams vēlos vairāk uzzināt, tādēļ, ja ir kādi ieteikumi par rīkošanos ar manu TT es būšu ļoti pateicīgs.


