Sveiki!
Vai kāds iepriekš ir “piesējis” B6 citu spidometru un pret ko iespējams ir atdurties? Neskaitot Vagtacho/Vagdash iegādāšanos.
Ir doma likt virsū krāsaino spidometru, sarkanā vietā. Vienīgais, ko sapratu, ka B7 ir immo4 un B6 immo3 un tie baigi nesadzīvo vai to arī var apiet?
Sveicināts!
Ar B6 un B7 spido jāatceras tas, ka panelim obligāti jābūt piešūtam pie ECU un jāmāk visas atslēgas. Ja tas tā nebūs, tad tas panelis bļaus kā nelabais un mašīna neies. Respektīvi, nevar tā kā B5, kur var aiztaisīt ciet immo lampiņu un panelis tāpat strādās.
Vai nu jāpiekodē, vai manuāli jāpārnes immo dati no viena paneļa dumpa un otru. Vienkāršākais būs sameklēt PINus un piekodēt.
Tad nu tālāk vajag saprast vai tev ir Bosch RB4 vai RB8 spidometrs. Ja RB4, tad tam var ar zilo k-līnijas ftdi/ch340 vadu un VAG EEPROM Programmer v1.19 nolasīt PINu gan jaunajam, gan vecajam panelim. Un tālāk iziet standarta procedūru ar PINiem un atslēgu piekodēšanu ar VCDS, kas aprakstīta Ross-Tech lapā.
Bet ja ir RB8, tad VAG EEPROM Programmeris paneli nelasīs. Tur principā ar lētajiem rīkiem ir neiespējami kaut ko iesākt.
Ar RB4 jau lielākoties viss sanāk, lai gan arī ir bijuši ieberzieni. Ar RB8 man paziņu lokā vēl nav neviens, kas būtu tādu swapu izveicis.
@Haris vairāk ir ņēmies ar B6/B7 paneļiem un bieži esmu klausījies visādus bēdu stāstus