Nesen sanāca uzlikt kruīzkontroles slēdzi uz B4
Par cik bija jau “jaunā 68pin vadība”, tad kaut kāda vadu un sūkņu taisīšana izpalika un tika nolemts nepāriet uz EDC15, bet gan atstāt to pašu MSA15 ECU, kas der plug & play MSA12 vietā.
Kā nomainīt plastmasas bloku uz alumīnija?
Runājot tieši par 80 B4 ir svarīgi ar kādu kodu ņemam jauno bloku. Tālāk blokus pārspraužam no konektori ir pilnīgi identiski.
MSA12 jaunais (vecais)
ECU ar kodu 02896012AP
Iekšas šim vēl lokās uz pusēm tāpat kā MSA11, taču elektroniski ir jau advancētāks. Tomēr te tāpat ir savi mīnusi, neparocīga programmēšana, veci čipi, vecs procesors. Ieliekot MSA15, kas nāk alumīnija korpusā pirmais ko pamanīju uzreiz bija - komunikācija ar VCDS notika uz pusi ātrāk.
MSA15 ECU
Šeit attēlā arī ir pareizais kods 028906021BD, kas ir A4 B5 1Z vadības bloks. Lai visi sīkumi saderētu, tad uz 80 B4 ar 1z dzinēju ir jāliek šis ar tieši šādu kodu. Noteikti ir vēl citi derīgi kodi, taču ar šo viss strādās uz 100%.
Slikts piemērs ir likt Audi blokus uz Golfa vai otrādi, jo ir atšķirības pedāļu sensoru slēgumos. Tas nekas, ka abās virsbūvēs dzinēja kods ir 1Z.
Darba gaita
Darba gaita vienkārša.
Veco noņemam, jauno uzliekam. Varam vai nu piekodēt jauno bloku, vai nu izslēgt imobilaizeri.
IMMO
Jā, 80 B4 feisliftam jau ir iebūvētais imobilaizeris.
Šeit imobilaizeri izslēdzu. Jāatceras pēc tam noņemt imobilaizera kasti un savienot divus zaļos vadus (10. un 11. pinus), lai darbotos motora diagnostika. Tad varam immo kastes štekeri noslēpt turpat aiz paneļa un piesiet, lai negrabinās. Immo kasti noņemam vispār nost no auto.
Ja imobilaizeri izslēdz, tad labāk immo kasti ir noņemt, lai vēlāk nerastos liekas, neparedzētas problēmas. Imobilaizera lampiņa panelī vairs neiedegsies.
Par imobilaizera sistēmām un atslēgšanas plusiem/mīnusiem lasi šeit
Tūnings
Un beigu beigās salodējam ligzdas un saliekam čipus, lai tas vecais auģiks sāk arī labāk kustēt uz priekšu