Mans Audi 90 B3 Quattro



1 Like

:wave: Smuks B3. Pastāsti sīkāk, kāda dzinējs, kādi darbi sadarīti un plānojas. :old_crazy_2:

1 Like

Dzinējs 2.3 ng bet čakarējas, silts negrib lēkt :rofl: tagad sūdigs finansiālais stavoklis, bet garāžā stav 2.2t 10v mc Dzinējs ko gribās pārlasīt un likt iekšā, bet kad tas būs to dievs vien zina :rofl::+1:

1 Like

Par KE-jeta diagnostiku vari palasīt šeit

Ja ir kaut kāda neiešana, gan jau varēs pakomentēt @msh

1 Like

Ar to šprici īsti neviens nav līdzējis :rofl: pāris servisos pasūtīja 3 mājas tālāk :rofl: un 3x biju pie viena meistara, itkā gāja bet pēc laika sākas tā pati problema, vēl bija joks ka apgriezieni sāka lēkāt reizēm uz augšu, retāk uz leju ,bet nesen nedaudz pabraukāju nekas vairs nelekāja, tukšgaitas regulatoru nomainīju, temperatūras devēju arī, pat sprauslas jaunas ieliku bet īsti nekādu izmaiņu :rofl:

Braukšanu uz servisiem pie šādas specifiskas lietas vispār var atmest. :old_crazy_2: Nu tas jau attiecas uz jebkādu tik specifisku lietu. Cilvēks, kas to specifisko štelli pārzin, būs vislabāk.

Ja liksi 2.2turbo, tad baigi labi būtu likt vismaz kaut kādu modernāku vadību. Tās vecās sistēmas jau ir vienlīdz senas :old_crazy_2:

2 Likes

Izklausaas peec vakuuma nopluudes kaut kur trubaas.

1 Like

Ja vadību ir doma vems vai ecumasters , tā teikt ja taisa tad kārtīgi lai ir :rofl: bet viss maksā :sweat_smile:

Varbūt zini veidu kā var pārbaudīt tās vakuma trubas? Es atceros ka kkas man teica veidu bet tas bija labu laiku atpakaļ un ir piemirsies😅

Nevar jau gribēt novērst problēmu uz čuju mainot detaļas, kuras visdrīzāk ir labas :old_crazy_2: Sūdīgi lec? Sūdīgs temperatūras devējs, sūdīgs vadības spiediena regulators, vai kāds ģēnijs regulējis degmaisījumu pēc atgāzu analizatora. Lēkājoši apgriezieni - iespējams ka auzas ar šprices potenciometru, bonusam varbūt vēl kaut kas samudrīts ar brīvgaitnieku.

Vis vienkaarshaak buutu ar duumu mashiinu, kas paredzeeta shim pasaakumam. Es parasti njmenu nost pa vienai trubai, paarbaudu un ja ok, lieku atpaklj. Laik-ietilpiigi, bet savaadaak nekaa. Un plaisa kaadaa trubaa var buut tur kur to nemaz taa nevar redzeet. Kada tas sadariits, tad taalaak pa vienai detaljai kaa Msh saka. Es laikam saaktu ar degmaisiijuma paarbaudi (dzilji iesleeptais seshkantis shprices galvaa). Te baigi nodereetu CO2 pameeriit.

Sēdies, divi. Atgāzu analizators pa lielam ir lieks ar KE-jetu, bet tā lietošana mēdz novest pie nevēlamām sekām. Abet par trubām - nevarētu jau teikt ka NG ir sevišķi daudz trubu…

1 Like

Pats seedies 2. Tad ko taa skruuve regulee, ja ne degvielas padevi?
Un kaada atshkjiriiba cik trubu? Vienaa buus plaisa un taa arii buus viisa probleema.

Es domāju ka tu brauc virsū ne tam cilvēkam(msh) :smiley: ke jet var skaisti noregulēt ar multimetru un nevajag nekadus co2 analizatorus,tas pie nosacijuma ja visa sistema ir strādājoša,piem lambda zonde u.t.t

Edit tas par brauksanu virsu bija domats @Sandris

Redzi, ja tu būtu lasījis internetā viegli pieejamu ražotāja remonta literatūru, tad tu zinātu ka atgāzu analizatora pielietošana KE-jetam ir paredzēta pēc principa - “mēs te visu esam pārbaudījuši un saregulējuši, davai tagad beigās, ķeksīša pēc, iebāzīsim arī zondi”. Tas ir KE-jets, sistēma, kurai ir slēgta cikla regulācija pēc lambdas - attiecīgi pie noteikuma ka viss pārējais strādā, regulācija notiek pēc vadības spiediena regulatora strāvas, cenšoties dabūt mazāko iespējamo korekciju no vadības bloka - un pie viena var arī netieši novērot lambdas stāvokli [pussprāgušai lambdai tās korekcijas bija ļoti sviestainas] - ar analizatoru tu nezini NEKO un tikai kruķī - un ja kaut kāda iemesla dēļ regulācija notiek pret palielāku korekciju - un korekcija visdrīzāk ir plusā - tad attiecīgi tur, kur ir vaļējais cikls, tur ir pilnīgas auzas. Es, piemēram, minos situāciju - kaut kādam večuma piederošs B2 A80 ar JN motoru - laikam bija beigta lambda, un apskates rūķītim bija bijis viņa žēl, pakruķīja pēc analizatora padevi - kaut kā gurdeni darbojās, bet ja siltam motoram atsprauda vadības spiediena regulatoru, brīvgaitā kaut kā darbojās, bet bik pieskaroties pedālim, noģība - kā darbojās auksts, nezinu, bet domāju ka ne sevišķi spīdoši.

2 Likes

Ljoti atvainojos, ka ierakstiiju savas idejas un man shkjiet, ka es nevienam nesaaku ar uzbraukumiem. Es savam bijushajam 90niekam peec taa nopirkshanas savedu trubas kaartiibaa, noreguleeju nejeegaa paargrieztu to skruuvi peec CO2 un man viss ljoti skaisti darbojaas gan auksts gan karsts. Un es nedomaaju, ka beigta lambda neljautu motoram pielekt. Bet ko tad es zinu…

Kur uzbrauciens? Un jā, beigta lambda traucētu motoram pielekt - ja kāds gudrinieks pēc atgāzu analizatora sakruķītu padevi lai dabūtu siltam motoram atgāzes - pie beigtas lambdas šprices vadības bloks drošības dēļ padod papildus degvielu, darbinot vadības spiediena regulatoru ar nelielu pozitīvu strāvu - sakruķījot lai noņemtu šo papildus degvielu nozīmē arī noņemt daļu no starta, uzsilšanas un paātrinājuma trekninājuma.

Kā jau teicu - atgāzu analizators ir saistošs motoriem bez lambdas, motoriem kam tā ir, saregulējot lai brīvgaitā ir pareizs degmaisījums, pie noteikuma ka viss pārējais ir normālā stāvoklī, atgāzes būs vietā - sevišķi priekš šitik vecām mašīnām, kur tādam motoram CO normā jāvar ierakstīties ar 5x mazāku ciparu.

1 Like