Info par B5 aizmugurējo elektrisko logu ielikšanu

Padalīšos ar seniem, pierakstiem, gan kādam noderēs. :slightly_smiling_face:

Principā nekā sarežģīta nav, bet laiciņu vajadzēja, lai saprastu visu un salasītu visu, kas ir nepieciešams. Internetā var skatīties šeit, bet tur trūkst bilžu. Es arī visus sīkumus nevarēju nofočēt, bet nav tur nekā grūta.

Ko vajag:

Info:

Vispār arī manuālo logu rāmjos var ielikt elektriskos pacēlājus, būs jāizurbj kniedes airu mehānismam, tas jālikvidē un jāpieskrūvē motoriņš (caurumi jau tur ir), bet vienkāršāk būs vienkārši sameklēt visu rāmi, jo neviens jau nečakarēsies jaukt to visu padarīšanu ārā. Jebkurā gadījumā ņemam durvju rāmi ārā un liekam rāmi ar motoriem + vislabākais moments, lai apmainītu stiklus. Stiklu skrūves uzreiz labāk piegriezt prātīgi, bet kārtīgi, lai pēc tam nav drebošs stikls. Kad rāmji iekšā, tie jāpieregulē, lai durvis normāli taisās ciet un nepaliek spraugas.

Par to vai avanta rāmji der sedanā nemāku pateikt (laikam der), bet apšivkas noteikti der.

Ar aizmugures apšuvumiem ir tā, ka tos, protams, vajag. Bet durvju rokturi ļoti viegli dalās laukā, tā kā var arī apmainīt tikai tos. Tos vajadzēs no tieši aizmugurējo durvju apšivkām, no priekšējām nederēs. Tad atliek tikai izdomāt, ko darīt ar caurumiem durvīs.

Par cik ādas apšuvumus nekur nevarēju dabūt, tad samainīju tikai rokturus.
fittedwithhole

Runājot par pogām, tad pilnīgi visas logu pogas (kopā sanāk 7 gabalas – 4 šofera durvīs, 3 pārējās durvīs pa vienai) ir vienādas kā 1995., tā 2000. gada B5. Dalās no rokturiem ārā viegli, ar plakana naža palīdzību. No manām dabūtajām vairākas bija stipri nolietotas, vienkārši atspaidītas, tad samainīju uz labākajām, kādas garāžā bija atrodamas. Un klik klak viss spiežas.

Motori ar regulatoriem arī šķiet, ka der no jebkura gada B5. Šofera puses priekšējie un aizmugurējie ir maināmi vietām, tāpat arī pretējā pusē, der un viss strādā. Lai gan kodi katru durvju motoriem ir dažādi, tomēr ieliku vienu motoru no priekšas šofera durvīm pasažiera aizmugurē un viss strādā kā vajag. Atveras un aizveras. Tikai tad jāpārliek plastmasas motora stiprinājums, jo tie gan durvīm atšķiras.

Procesa laikā pasažiera durvju vadiem var nepieskarties, pasažiera logs darbojas arī tad, ja šofera slēdžu grupa ir atvienota. Šis būs pasažiera loga štepselis, tīri informācijai, tas nav jaaiztiek.
passenger

Bet kā runā šrotos, visa elektrisko logu provodka daloties ļoti labi ārā no visas mašīnas vadu buntes (uz riktīgu salona izravēšanu gan var sagatavoties). Pēc 97. gada tajos vados arī kaut kas pamainās, bet principā vadu krāsas paliek tās pašas, tā kā pārmainīt štekerus, ja tas ir nepieciešams, nevajadzētu būt problēmām nevienam gadam. 4x elektro vadu buntes arī ir dažādas, bet domāju, ka derēs jebkura.
Teorētiski var izravēt visu esošo 2x elektro padarīšanu ārā un ielikt 4x elektro logu versiju, bet, ja negribas raut laukā visus priekšas vadus, tad var to izdarīt daudz vienkāršāk - kā to darīju es, nebūs gluži oem, bet 5x mazāk jaukšanas ārā. Tā kā tās buntes iet caur durvīm, tad ir vērts pārskatīt locījuma vietas, vai nav pārlocījušies vai pārlūzuši vadi, tāpat arī zaļais štekeros… Nekāds brīnums. Tur ņemam testeri palīgā.

Darba gaita:
Vadu bunti var pieslēgt garāžā pie 12V pieliekot sarkano (+) vadu, brūno (-) vadu. Lai logu slēdži un apgaismojums sāktu strādāt jāpieliek arī sarkans vads ar pelēku strīpu pie (+). Tad pieliekam logu ar motoru un slēdzi pie viena no durvju pievadiem un testējam.
Sāku ar to, ka visu saspraudu un notestēju, tad samainīju rāmjus un saliku slēdžus rokturos. Laba ideja ir aizvērt logus kamēr tie ir pie vadiem, nebūs forši, ja viss nesanāks pa vienu dienu un mašīna būs jāatstāj ārā.
rearelectricinplace

Jāatceras, ka šofera pogu grupā visiem vadiem jābūt saspraustiem pareizi.

  • Melnais štekeris būs šofera logam (!)
  • brūnais – pasažiera
  • sarkanais – aizmugures labajam
  • dzeltenais – aizmugures kreisajam
  • melnais garais štekeris aizmugures logu drošībai.

Tālāk izņēmu vecās šofera logu pogas ar vadiem, un ieliku jaunās. Jāizvāc vecie vadi un caur durvīm uz šofera kājām jāizbada jaunie. Štekeri ņēmu to, kas jau bija mašīnā, jo mans B5 ir 1999. gada, bet iegūtā vadu bunte un pogas no 96. Jaunā pogu vadu bunte nāca ar 2 štekeriem, viens galvenais un viens slēdžiem. Attiecīgi salodēju vadus pa krāsām un priekšējie logi jau strādā kā tiem jāstrādā.
Sanāca tā, ka man galvenā 6pin štekera vietā mašīnā bija 10pin štekeris. Vadi visi tie paši, tikai arī pasažiera divi slēdžu vadi (balts, melns zaļš) slēdzās klāt tajā pašā 10pin štekerī. Otra 10pin štekera man nebija, bet tajā štekeru platformā pie šofera kājām bija vietiņa, kur vienu iegrūst. Tur tad saspraudīsies aizmugures logu slēdžu vadi (4) + aizmugures logu bloķētāja vads.
plugsfitted

Galveno (vadības) vadu krāsas KRĀSA SVĪTRA (brūns sarkans nav sarkans brūns):

  • Sarkans zaļš resns – barošana priekšas logiem, patstāvīgi +12V
  • Sarkans melns resns – barošana aizmugures logiem, patstāvīgi +12V
  • Brūns – masa (viena masa štekerī, viena pieskrūvējas pie korpusa)
  • Sarkans pelēks – apgaismojums, aktivizē logu strādāšanu (pietiek ar šo pievienotu, lai visi logi virinātos)
  • Sarkans melns – centrālā atslēga logi vaļā signāls
  • Balts dzeltens – ? (pienāk tikai pie šofera durvīm, īsti nesapratu kas tas ir)
  • Melns dzeltens – centrālā atslēga logi ciet signāls

Pacēlāju slēdžu vadu krāsas, viens vads ver ciet, viens vaļā:

  • Balts, melns zaļš – pasažiera logu slēdzis
  • Balts melns, zaļš dzeltens – aizmugures logs kreisais
  • Melns, dzeltens melns – aizmugures logs labais
  • Brūns sarkans – aizmugures logu drošība (+12V kad pie šofera slēdžiem garā poga nospiesta - tad logi strādā)

newplugs

Varbūt esmu kur nokļūdījies, ja tā, tad palabojiet.
Vadu krāsas 8pin ovālajam štekerim, kas spraužas logu motoros (tai buntes daļai, kas sasprauž motoru un slēdzi ar pārējo bunti) var atšķirties pilnīgi (masa un strāva gan ir tajās pašās krāsās). Bet spraužam tik iekšā štekeros un viss iet perfekti.

Ņemt visu elektrisko logo provodku ārā negribēju, velns sazin pa kurieni viņa oriģināli iet (aizmugurei), to gan nemācēšu pateikt. Tā kā likvidēju visu lieko no vadu buntes tā, lai paliek vadi tikai aizmugurējiem logiem. Principā likvidēju visu bunti, kas saistīta ar pasažiera logu un priekšējo logu barošanu. Rezultātā sanāk labs retrofit kits.
bunte_cropped

un vadu garumi vairāk kā pietiek, lai aizvilktu vadus no šofera kājām līdz kreisajām aizmugures durvīm un labajām (turpat gar priekšas paneli, līdz pasažiera kājām un tālāk uz aizmugures durvīm). Nekādi krēsli tad ārā jāņem nebūs.
bunte_cropped2

Tālāk salodēju savienojumus aizmugures logu vadībai (masa, sarkans melns, melns dzeltens, sarkans brūns) un paņēmu barošanu aizmugures logiem, caur otru drošinātāju kā tas ir paredzēts (1 30A ir priekšai, 1 30A aizmugurei).
fuse

Pašus aizmugures logu slēdžu vadus savienoju ar tiem pašiem štekeriem, kuri bija sadabūtajai vadu buntei. Foto nedaudz no darba gaitas
crackingon

Atliek aizvilkt vadus uz aizmugures durvīm un viss pabeigts, var visu skrūvēt klāt atpakaļ. Gumijas kuras ir starp aizmugures durvīm un stoiku viegli noņemas un atklājas vieta, kur var “ieštepselēt” savienojumu priekš aizmugures elektrologiem.

Principā nekā grūta nav, tikai diezgan daudz jāpajaucas ar vadiem un durvīm.
Vecie rāmji un stikli paliek pāri
oldframes

Viss strādā tā kā tam ir jāstrādā, arī logu atvēršana un aizvēršana ar pulti/atslēgu. Man gan jau pirms visa šī darba šofera logam bija tā, ka centrālā to ciet varēja aizvērt, bet vaļā (ar unlock pogu) nevērās. Tur vaina tad skaidra – pašā motorā, vai precīzāk logu motora regulatorā, kur ir diezgan paliela shēma.

Pogas arī visas saliktas

Šeit elektroshēmas:
A4B5 4-door electric windows.pdf (1,9 MB)

Paldies Val par detaļām.

1 Like

Lai nebūtu jātur eletrisko logu poga, lai aizmugures logi paceltos.

Standartā nospiežot vienreiz pogu, kas atver logu vaļā, logs turpina atvērties līdz atveras līdz galam un tad apstājas. Tā tas ir gan ar priekšējiem, gan aizmugurējiem logiem,cik zinu B5 un C4 noteikti.

Savukārt nospiežot loga aizvēršanas pogu priekšējiem logiem, logi paceļas līdz aizveras, taču aizmugurējie tikai pabīdas mazliet uz augšu (ja pogu netur).

Lai aizmugures logi uzvestos tāpat kā priekšējie, tad logu motoriņa štekerī jāsavieno kontakti 5 un 7.
B6 un B7 šāda uzvedība jau ir standartā.

8pin konektorā pini ir numurēti un tos var viegli atšķirt. Attēlā augstāk, 5. pina vietā ir ievietots jauns pins, jo standartā tur ir tukšums (nav pina, tikai gumijas ieliktnis). Šeit jāizdomā kā savienot 5. ar 7. pinu un viss notiks.
Info no audizine.com

1 Like