No 2017. gada arhīva.
Aptuveni mēģināšu izklāsīt kas un kā. Principā jāmeklē ECU shēmas un jaatrod īstie vadi no S80 štekera uz ECU. Savu slēdzi dabūju no A4 (gan pirms FL gan FL slēdzis der, tātad arī der arī no C4, cits iekombinē arī B5 pasāta slēdzi tur iekšā.
Kruīza štekera pinouts (S80) 4D0953513:
1 – Kruīzs ON
2 – RESUME
3 – SET
5 – 12V+ pie aizdedzes
4, 6 – slēdža masa (uz ECU nevis pie korpusa)
Sākumā sabīdīju virsū vadus uz kontaktiem un saizolēju (īstais štekeris nebija pa rokai)
Slēdži salikti
Arī pirms likšanas mašīnā, labāk izzvanīt 5 uz 4, 1 uz 4, 2 uz 4 un 3 uz 4, lai pārliecinātos, ka visas pogas strādā (pie ieslēgtas CC). 4 un 6 pinus var vienot kopā uzreiz. Manam 3 pins bija atrāvies nost zem paša konektora, bet pārlocīti vadi arī nebūs nekāds brīnums. Pats slēdzis jaucas ārā un tīrās, tikai labāk to darīt istabā uz galda. To gan nedarīju, jo visas pogas strādāja OK.
Manā gadījumā ECU 038906018FD, jāvelk 4 vadi priekš kruīza uz sekojošiem piniem. Manā gadījumā visi vadi jau bija štekerī, čakarēšanās ar pinu badīšanu iekšā štekerī nebija, vienkārši ielodējos vadam pa vidu. Cipari ir gan uz pašiem ECU vadiem, gan iekš ECU konektora ligzdas.
1 – pin35 sarkans pelēks
2 – pin21 zils
3 – pin 10 sarkans dzeltens
4, 6 – pin19 melns dzeltens
5 – +12V pie ieslēgtas aizdedzes, paņēmu pie 204 releja, pa vidu iemetu 10A drošinātāju, pēc grāmatas nāk kā 31. drošinātājs drošinātāju kastē.
Pēc tam aktivizācija caur VCDS/VAG-COM, pie Engine, jāievada logins 11463, lai aktivizētu CC (16167 lai atslēgtu). Tad jāizslēdz-jāieslēdz aizdedze un iekš Engine pie Measuring Blocks, 6. grupā 4 blokā 255 vietā jārādās 0 (ka kruīzs aktivizēts), trešajā blokā var redzēt vai ECU saprot visas 3 poga uz slēdža, kā arī nospiestu sajūgu un bremzes. Pie izslēgtas CC būs 000000. Spiežot pogas/bremzes/sajūgu, bitiem jāmainās.