Kilometra B5 FL ikdienas avants

Nopirku BOSE tumbas , vadus un pastiprinātājus…


Tam nebija pinlīgi nekādas jēgas, nekad tā nedariet! :grinning:

Arī C5 stila durvju ručku apgaismojums tika kaut kad uztaisīts


Izgāju cauri 1DIN maģu evolūcijai, tad 2DIN un beigās nonācu līdz RNS-E.

Nokrita griesti, tie atjaunoti ar jaunu audumu. Ielikti ksenona lukturi, kam saliku jaunus projektorus.

Uzliktas labās logu sprauslas no B5.5 Pasāta

B6 pasāta 180A Valeo ģenerators, kas der, tikai jāsamaina pats skriemelis no B5


Tā naktī regulē sūkņa augšu

Kaut kas no salona, tāds tika saveidots spido apgaismojums un kaut kas no RNS-E


Te vel tika remontēta viena rs4 reste

Tad pa lielam palika ko stāstīt par darbiem ar dzinēju… Vadības apgreidošana jau sen izdarīta, ja ar 018 nebūs ģela, ABS sūkņa apgreidošana, 11mm degvielas sūkņa uzlikšana.

Kas ir no dzinēja lietām. Nav nekas pārspīlēts, tāds parasts, labs ikdienas setups:

  • AFN
  • 012 ECU
  • PD130 ieplūdes kolektors + PD130 EGRs ar PD130 ieplūdes trubām, sataisīts strādājošs slāpētājs. Alumīnija IC trubu nav, jo ikdienas gāžamais, nevajag.
  • Opel Astra G interkūleris 13267647 (685x380x30), plāns, bet liels. Var uzlikt arī ar kondicionieri. Alternatīva mazāks variants - 13267646 (565x280x30)
  • 0.240 smidzinātāji (paldies TDR džekiem), standarta 190bar sprauslu korpusos
  • 11mm degvielas sūknis no Golf 4 automāta ar kodu 107J
  • Vismasas spararats no 1Z ar 240mm sajūga disku no 2.5v6 no @MXR . Ļoti labi kalpojošs un jaudu turošs sajūgs priekš tūnētiem 1.9TDI
  • 1.9SDI motora galva, oriģinālais AFN bloks, principā tehniski motors ir standarta
  • GT1749VA turbo no PD130 ar max iepūtienu 1.72bar, jauda droši vien kaut kur virs 200hp, bet uz stenda nav būts un paātrinājums ar nav kādu laiku mērīts. Maza, bet ļoti laba pilsētas turbīna. Ideāli braukšanai pa pilsētu, gan ja vajag iespiest uz šosejas. Spiediens paliels priekš tās turbo, bet temperatūras ir OK normāli braucot. Un iet jau pāris gadus tā turbo ar tādu spiedienu.
  • 3bar MAP sensors, pietiekoši, lai var nomērīt turbo spiedienu ar nelielu rezervi.

No regulējuma vadības blokā:

  • MAP devielas ierobežotājs (izslēgts MAF)
  • Multimaps ar max jaudas un mierīgāku režīmu
  • Striktāki turbīnas zemspiediena un pārspiediena ierobežojumi (dzinēja un turbo drošībai)
  • Ilgi regulēts un pieslīpēts softs līdz maksimumam, ko no konkrētā setupa var dabūt laukā, ar minimālu kūpēšanu
1 Like